Rodru Administratie’s
Werken bij Rodru Administratie’s
Bij Rodru Administratie’s staat de ondernemer centraal. Al onze energie is erop gericht om u als starter, zzp’er of ervaren MKB-er met plezier en succes te laten ondernemen. Het draait tenslotte om u en dat ziet u terug in alle facetten van onze organisatie en dienstverlening. We zijn sterk in de traditionele accountantstaken: administreren, opstellen en controleren van jaarrekeningen en belastingaangiften. Daarnaast kijken we graag met u mee vooruit bij financiele planningen of investeringen. Wij zijn een betrokken en betrouwbare partner.
Wie zijn wij
Onze klanten zijn de ondernemers, wij zijn de accountants; een uitstekende rolverdeling. Echter durven wij te beweren dat ook wij heel ondernemend zijn. Dat we weten hoe spannend het is om een bedrijf te beginnen. In 1986 werd Rodru Administratie’s opgericht door Joop Rovers. Begonnen vanaf een zolderkamertje, inmiddels ruim 10 jaar gevestigd aan de Torenstraat 25a in Drunen.
Vanaf 2006 is Ronald Rovers (zoon van) mede-eigenaar van Rodru en staat hij samen met ons team van medewerkers voor kwaliteit en betrokkenheid. Vandaar dat we dichtbij de klant zitten. Dat is handig als u een vraag heeft of als u eens wat langer met ons wilt sparren over de toekomst van uw bedrijf.
Vacatures van Rodru Administratie’s
Wij hebben op dit moment geen openstaande vacatures.